ΕΛΛΗΝΑ ΜΗΝ ΕΠΑΝΑΠΑΥΕΣΑΙ, Η ΣΥΝΗΘΕΙΑ ΛΕΝΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΛΑΤΡΕΙΑ, ΜΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΣΥΝΗΘΙΖΕΙΣ ΤΟ ΤΕΡΑΣ ΑΡΧΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΟΙΑΖΕΙΣ

Sunday, February 20, 2011

Το μακρυνό όραμα.


Ω, Πιερίδες κι ολύμπιες Μούσες,
βγάλτε απ' το μυαλό μου τα φαντασμένα μου όνειρα.
Μακρύνατε τους λογισμούς μου απ' τις μεγάλες ελπίδες.
Μαστιγώστε την ψυχή μου για απύθμενη αγάπη πρός την αιώνια πατρίδα.
Μα αφήστε την περιέργειά μου να τριγυρίζει στο αδιόρατο μέλλον, που δημιουργείται απ' την θέληση τού αιωνίου πνεύματος.
Κι απ' των ανθρώπων τις ελπίδες, τις σκέψεις, τις πράξεις.

Στό σκοτάδι το κρύο, στών ανθρώπων τα βάσανα, στης τυραννίας την βία εν' απόμακρο φώς διαφαίνεται.
Πλησιάζει κοντά μας, ζωντανεύει τα όνειρα.
Είν' η ψυχή τού λαού, που με ΄φως εκδηλώνεται.
Προσπαθεί να φωτίσει ξανά τα σκοτάδια της οικουμένης με το φώς της ελπίδας, το φώς το Ελληνικό, το Ολύμπιο φώς.

ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΒΥΣΟΥΛΗΣ.

No comments:

Post a Comment