ΕΛΛΗΝΑ ΜΗΝ ΕΠΑΝΑΠΑΥΕΣΑΙ, Η ΣΥΝΗΘΕΙΑ ΛΕΝΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΛΑΤΡΕΙΑ, ΜΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΣΥΝΗΘΙΖΕΙΣ ΤΟ ΤΕΡΑΣ ΑΡΧΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΟΙΑΖΕΙΣ

Saturday, December 25, 2021

Απευθυνόμενη στους ανεύθυνους " 'Έλληνες"

 Ποία είμαι?

 Είμαι ένας από τους παλαιότερους, αν όχι ο αρχαιότερος πολιτισμός που υπάρχει στην γη από την αρχή του χρόνου. 

Έδωσα σε αυτόν τον κόσμο ό,τι είχα στη διάθεσή μου χωρίς κανένα δισταγμό να τον κάνω καλύτερο από κάθε άποψη. 

Σου έδωσα το αλφάβητο για να μπορείς να μιλάς και να επικοινωνείς με άλλους. Σου έδωσα φιλοσοφία για να μπορείς να παίρνεις ηθικές αποφάσεις για οποιοδήποτε θέμα. 

Σου έδωσα δημοκρατία για να μπορείς να εκφράζεις απόψεις χρησιμοποιώντας την ελευθερία του λόγου και την κοινή λογική υπό τον Θεό. 

Πολέμησα και πέθανα για τις ελευθερίες σου και το μέλλον των παιδιών σου, (πολλές φορές) στο μακρύ παρελθόν και ποτέ δεν με εκτίμησες. 

Σου έδωσα αστρονομία, μαθηματικά, ιατρική, μουσική, αθλητισμό, θέατρο και τόσα άλλα σημαντικά πράγματα για να κάνω τη ζωή σου καλύτερη, ευκολότερη και διασκεδαστική. Θυσίασα τα πάντα για να τα έχεις όλα. 

Τι πήρα σε αντάλλαγμα; 

Καταστροφές, πολέμους, φόνους, παραποιήσατε και έκρυψατε τη δόξα που είχα κάποτε και ήθελα να μοιραστώ μαζί σας. 

Εισβάλατε στο έδαφος μου πολλές φορές, έχετε κλέψει ό,τι είχα, τα μουσεία σας είναι γεμάτα από την τελειότητα, τις εφευρέσεις και τα τεχνουργήματά μου, καταστρέψατε  την ευκαιρία να κάνετε αυτόν τον κόσμο ένα καλύτερο μέρος για όλους. 

Έχετε βιάσει και σκοτώσει τα παιδιά μου πολλές φορές χωρίς τύψεις, κανένα σεβασμό ή δεύτερη σκέψη. Όταν φώναξα βοήθεια κανείς δεν απάντησε, πάλεψα μόνη μου και κέρδισα πολέμους, έχασα μερικούς. 

Τόσο πολύ μίσος που ποτέ δεν μπορούσα να φανταστώ, αν και ποτέ δεν ζήτησα τίποτα σε αντάλλαγμα. Εγώ, ακόμα και μετά από όλες αυτές τις αδιανόητες θηριωδίες εναντίον μου, είμαι πρόθυμη να συγχωρήσω, να μην ξεχάσω, αλλά να συγχωρήσω! 

Λοιπόν, καλώ τον κόσμο... 

Αφήστε τις διαφορές σας, πολεμήστε για την ελευθερία, πολεμήστε για τα παιδιά σας και το μέλλον τους, σώστε την ανθρωπότητα από αυτά τα τέρατα του κακού, γιατί θυσίασα τα πάντα για το τίποτα δίνοντάς σας τη γνώση και το πνεύμα να δείτε το κακό στις καρδιές των καταστροφέων σας και ποιοι μπορεί να είναι αυτοί. 

Είναι αυτοί που διέπραξαν αυτά τα τρομερά εγκλήματα εναντίον μου, τα κακά τους έργα ζουν ακόμα στις σκέψεις μου, δεν μπορώ ποτέ να ξεχάσω. Ακόμη και σήμερα εξακολουθούν να είναι μέσα στα τείχη μου, εξακολουθούν να χρησιμοποιούν την προπαγάνδα τους και να συνωμοτούν εναντίον μου, να με παρενοχλούν και να προσπαθούν να με καταστρέψουν χωρίς λόγο. 

Είμαι η μητέρα σου, ο δάσκαλός σου, ο φίλος που δεν είχες ποτέ, θα πολεμήσω το κακό μέχρι το τέλος του χρόνου για να σε κρατήσω ασφαλή και υγιή γιατί είμαι η μόνη πηγή για να ξεκινήσω από την αρχή και να κάνω αυτόν τον κόσμο έναν παράδεισο για όλους...

 Ξέρεις ποία είμαι!

No comments:

Post a Comment